Midsommar och minisemester

Här var det dött.
Jag hade iaf en kanonbra midsommar. Var ute i Klemmingen som ligger mellan Gnesta och Laxne. Där blev det sillunch (kalkon och potatissallad för min del), klä midsommarstång, roliga lekar och grillning. Har ett par myggbett idag dock... Åkte hem rätt tidigt då vi fick skjuts hem till Sofia av Micke och Bissi. Riktigt skönt att komma hem i tid! Trots drickande hela dagen blåste Fia 0,0 när vi kom hem haha! Så eftersom vi saknade tandkräm när det var läggdags så kunde vi helt enkelt ta bilen till Statoil och köpa det. Inte illa va? Jag blåste 0,37 så jag var fan inte långt ifrån körbar jag heller.. Slutar snacka och lägger upp lite bilder ist.
Klä midsommarstång


Resa midsommarstång..




Linda & Christoffer


Skogsmulle-Fia plockar blommor


Jag, Linda, Sally, Natalie och Fia


Natalie


Så jäkla härlig sommarbild


Lekdags, äta snören


Richard och Richard påväg mot en säker vinst (mitt lag såklart)


Däärja


Inte smartaste valet av oss att ta den fullaste i laget till denna gren. Sally gick rakryggad och vann...






Hela laget superkoncentrerade


Vi vann såklart! Haha vet dock inte varför jag och Fia glor ner i marken


Grillmys!


Sådäääär, det var lite bilder från midsommar i alla fall. Ska försöka lägga in lite mer bilder från försommaren, är ju som sagt väldigt dött i denna blogg. Men FÖRST: GÖTEBORG IMORGON, COLDPLAY PÅ TISDAG!!!!! Bara jobb torsdag-fredag, hur skönt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0