Mysdag

Har haft det riktigt mysigt idag. Åkte ju ut till papi, träffade honom - negern efter en månad i Florida. Jag tog en jogging/promenadrunda med Vimsa, hälsade även på brorsan med familj en snabbis påvägen. Hade fan orkat springa riktigt långt idag och vädret var helt perfekt att springa i men det är fan vad ont jag får.. Jävla skit!!! Fotleder och knäna är hopplösa :(
--
När jag kommit tillbaks fixade vi lite mackor och té och satt ute i solen några timmar.
Sedan kom syrran hit, vi gjorde mat tillsammans och hon hjälpte mig lite med packningen. Måste fan tömma frysen nu, pappa har proppfullt i sin frys så jag kan inte ha med mig någon fryst mat dit.
Nu har Karolin åkt hem igen så ska väl kanske sätta på en film innan jag ska sova.. Måste försöka ställa om mig tills jag ska jobba natt på måndag också... Kunde inte sova imorse, inte likt mig om man säger så...
Ha det fint, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0