Långfredag

Idag gjorde jag en ordentlig frukost som jag åt i solen på balkongen. Äggmackor, smoothie och apelsinjuice. Fy så härligt. Snart bor jag inte här längre :( Känns så jävla surt.. en vecka kvar bara. Men nu kan jag iaf spara pengar, det är ju skönt..
--
Jag måste packa också men mina tidningar är slut så kommer inte så mycket längre. Tänkte iaf ta en sväng ut till pappa strax, kanske han kan skänka några tidningar.. Sen funderar jag på att ta en joggingrunda med Pims. Hade ju lovat mig själv att inte springa förrän jag varit på löplabbet och skaffat mig ett par ordentliga skor men vafan.. skadade ju mig för någon månad sen när jag sprang med mina inomhusskor på löpbandet. Men jag tror mina utomhuspjucks är lite bättre. Håll tummarna för att det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0