God morgon världen

Närå, jag gick faktiskt upp klockan 15, dvs för en dryg timme sedan. Har jobbat första natten, gud vad trött jag var.. Och inte kunde jag sova speciellt bra nu heller. Vaknade 12, låg vaken ett bra tag innan jag somnade om igen och sen gick jag iaf upp.. Öronpropparna åkte ur, telefonen ringde ett antal gånger. Får väl stänga av telefonen i fortsättningen!
--
Har ju inte skrivit något om helgen men det blev utgång i lördags. En mycket lyckad sådan! Det var jag och 7 grabbar som började hemma hos Robban. Eftersom det var en spontanutgång så hade jag ingen dricka hemma så fick en flaska rosé av Stefan. Schysst! Första rosén för i år :)
Vi gick ut på 550 och jäklar vad tiden gick. Vi var ute redan 23.30 eftersom vi stod på listan men tycker tiden bara försvann ändå. Så gick vi till kebaben och fick för oss att vi skulle dra in till stan. Så jag, Jonny, Stoffe och Pelle tog en taxi in till Stureplan. Gick till Hells Kitchen men där kom inte en av killarna in så då gick vi till Spy Bar men där orkade vi inte köa.. Haha så det blev ingen utgång, jag drog till söder och killarna drog till Albin i Älvsjö.
--
I söndags var jag ute på påskmiddag hos pappa, och efter maten så fick en av hästarna fölunge. Ett litet sto och lite komplikationer blev det tyvärr. Navelbråck och den reste sig inte på väldigt länge.. Det kunde ju varit värre iaf.
--
Igår åkte jag ut till pappa igen, tog då med mig Sofia. Vi tog en riktigt lång promenad med Vimsa och så käkade vi lite där. Så jäkla najs väder, gick ju med shorts och linne hela dagen!
--
Usch nu måste jag fortsätta packa ihop lägenheten, inte många dagar kvar nu... Bjuder på några bilder från i lördags först.
Robin
Jag & Robban. Vilket colgatesmile haha
Tobbe var glad över att få jobba lite?


Albin hade ett och annat att säga.. helt nykter.

Jag var smart att kladda ner hela mig genom att äta upp min kebab i taxin, Stoffe var smart att vänta och käka den när vi kom fram istället!


Glada snubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0