19 april 2011

God morgon.. Sitter och äter en knäckemacka, strax dags att dra till jobbet. Igår var jag så himla trött att jag gick och la mig klockan nio. Somnade rätt fort.. hann inte ta det lugnt innan heller för jag körde spinning efter jobbet, sen hem och vända, åka ut till pappa och hämta sommardäcken, åka över till Micke där Simon och Max hjälpte mig att byta däcken. Sen hem till pappa igen, käkade med syrran och hjälpte henne ta in hästarna.
Idag ska jag följa med Sofia till Nyköping där det blir fika/middag med Janni och Carro. Hoppas på lika bra väder idag så man kan sitta på en uteservering!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor.



Vänliga hälsn.



Jessica

2011-04-19 @ 06:29:23
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0