14 april 2011

Nyss hemkommen från jobb och träning. Börjar bli rätt seg så snart ska jag sova, eftermiddagsfredag imorgon vilket innebär inte lika mkt sömn som resten av veckan.
Idag var en skitdag på jobbet. Fast ändå inte, det var jag, Tobbe, Stefan och Danne i packen så vi hade ganska kul ändå. Tiden gick grymt fort. Vi spelade bra musik. Riktig flumdag.
Middag på pastahuset med Tobbe blev det också. Då kan jag ta matlådan imorgon ist. Så slapp jag äta makaroner och köttbullar tre dagar i rad haha. Success!
Har tagit kort på bilderna som Guy skickade från Miami Ink. Inte riktigt min smak men han är ju grymt duktig på att rita! Det såg jag också när jag var där, han "slängde ihop" en ritning på några koifiskar på två minuter medan han pratade med mig. Helt sjukt.
Det var tre av bilderna, fick 6 st!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0