12 april 2011

Idag tog jag faktiskt en halvdag. Gud så skönt. Skulle ändå kolla på en lägenhet på lunchen. Och jag kommer nog inte ta den.. Perfekt läge men känns ändå inte helt bra. Håll tummarna för att det är rätt beslut!
--
Sedan ner på stan och hämta ut min medicin som jag väntat så länge med att få börja med. Så nu har jag tagit första kapseln, håll tummarna för att det går bra där med!
--
Efter det var meningen att jag skulle flyttpacka lite men så blev det ju såklart inte. Har känt mig lite hängig hela dagen, ont i huvudet, ont i nacken osv.. så jag satt vid datorn en stund och sen somnade jag två timmar på soffan. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig direkt, mår fortfarande konstigt.
En glad och hurtig Janni framför korvbrasan!


Vi, minus Janni


Det var som att åka tillbaks en månad när vi var i Umeå. Ser ni hur mycket snö? Och ute på isen pimplade de!


Sara, Lovisa och Janni


Erica och Sofia


Andra förfesten för kvällen, tre av grabbarna




Viktor var artig och trevlig!




Dans på g!

Och när allt börjar bli som roligast och det är dags att dra så glömde jag ju självklart kameran där. Så inga fler bilder den kvällen tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0