101011

Tränat och jobbat idag. Imorgon är jag ledig vilket känns så jävla skönt. Ska ändå förbi jobbet mitt på dagen och köra ett spinningpass. Hoppas att man inte har allt för jobbig träningsvärk. Eller egentligen vore det rätt skönt.

Sen på kvällen så blir det restaurang med familjen då min pappa fyller år. Sedan ska vi kolla på Holland - Sverige, wiiii. Verkligen rätt dag att ta ledigt :) Och tillslut innan kvällen helt är över så åker jag upp till Hässelby och min kära Jenny. Hon ska göra halkbana på onsdag morgon så jag ska passa Texas och Indra sålänge. Mys :)

Jaha om man ska runda av kanske. Orkar inte sova men orkar inte sitta uppe heller. Orkar ingenting egentligen. Men man måste ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0